// Ogry prą do przodu przez leśne dróżki.
// Przywołaj kilku żołnierzy i spraw by bronili swoich dróżek.
function defendLane(event) {
// Pamiętaj o utworzeniu zmiennych dla celów, by zapamiętać :
var unit = event.target;
// Save the unit's starting pos.x
var startX = unit.pos.x;
while(true) {
var enemy = unit.findNearestEnemy();
// Jeśli jednostka widzi wroga,zaatakuj wroga.
if (enemy) {
// Use unit.attack to attack the enemy:
unit.attack(enemy);
}
else {
// Move the unit back to it's starting x and y.
unit.moveXY(startX, 16);
}
}
}
game.spawnXY("soldier", 9, 16);
game.spawnXY("soldier", 30, 16);
game.spawnXY("soldier", 54, 16);
game.spawnXY("soldier", 75, 16);
// Set the event handler defendLane on "spawn" event for "soldier"s.
game.setActionFor("soldier", "spawn", defendLane);
Projektuję strony www Lublin na Joomla i WordPress