// Pokonaj  ogry  przywołując i dowodząc jednostkami.

// Przywołaj 2 rycerzy.
game.spawnXY("soldier", 35, 20);
game.spawnXY("soldier", 45, 20);
// Przywołaj 2  łuczników.
game.spawnXY("archer", 24, 25);
game.spawnXY("archer", 63, 18);
function fightEnemies(event) {


    while(true) {
        // event.target is the unit that is executing this event handler function!
        var friendUnit = event.target;
        var enemy = friendUnit.findNearestEnemy();
        // Have friendUnit attack() the enemy!
        friendUnit.attack(enemy);
    }
}

// This attaches the fightEnemies handler to all soldiers' "spawn" events.
game.setActionFor("soldier", "spawn", fightEnemies);

// Now, attach fightEnemies to the archers' "spawn" events:
game.setActionFor("archer", "spawn", fightEnemies);

 

 

 

Projektuję strony www Lublin na Joomla i WordPress