// game.time to czas ,który upłyną  w grze.
game.spawnPlayerXY("guardian", 10, 35);
game.addSurviveGoal();
game.addDefeatGoal(5);

function onSpawn(event) {
    while(true) {
        var unit = event.target;
        var enemy = unit.findNearestEnemy();
        if(enemy) {
            unit.attack(enemy);
        }
    }
}



game.setActionFor("munchkin", "spawn", onSpawn);

// game.time zaczyna na zerze i liczy w górę w sekundach
var spawnTime = 0;
while(true) {
    // spawnTime określa  kiedy chcemy się pojawić w
    if(game.time > spawnTime) {
        // Przywołaj "munchkina " w  x=60 , y=35.
        game.spawnXY("munchkin", 60, 35);
        // Ustaw spawnTime  równe game.time dodać dwa.
        // więc wróg pojawi się co 2 sekundy.
        var spawnTime = 2;
    }
}

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projektuję strony www Lublin na Joomla i WordPress