// Zostałeś uwięziony.Nie ruszaj się, to może być bolesne.

// Ta funkcja sprawdza czy wróg jest w zasięgu twojego ataku.
function inAttackRange(enemy) {
    var distance = hero.distanceTo(enemy);
    // Prawie wszystkie miecze mają zasięg ataku równy 3 .
    if (distance <= 3) {
        return true;
    } else {
        return false;
    }
}


// Zaatakuj ogry  tylko wtedy ,gdy są one w zasięgu.
while (true) {
    // Znajdź najbliższego wroga i przechowaj go w zmiennych.
    var enemy = hero.findNearestEnemy();
    
    // wpisz inAttackRange(enemy)  z  enemy jako argument.
    // i zachowuje wynik w zmiennej canAttack .
    var canAttack = inAttackRange(enemy);
    // Jeśli  wynik przechowywany w canAttack jest : true, Potem zaatakuj.
    if (canAttack) {
        hero.attack(enemy);
    }
}

 

 

 

 

 

 

 

 

Projektuję strony www Lublin na Joomla i WordPress