Zadziałało ale nie jestem pewien czy to dobre rozwiązanie - raczej powinien dookoła przejść
Widziałem podobne rozwiązanie w necie ale poszedł dołem
// Move to the wizard and get their secret values.
hero.moveXY(20, 24);
var secretA = hero.findNearestFriend().getSecretA();
var secretB = hero.findNearestFriend().getSecretB();
var secretC = hero.findNearestFriend().getSecretC();
// If ALL three values are true, take the high path.
// Otherwise, take the low path. Save the 4th value.
var secretD = secretA && secretB && secretC;
if (secretD)
hero.moveXY(30, 33);
else
hero.moveXY(30, 15);
// If ANY of the three values are true, take the left path.
// Otherwise, go right. Save the 5th value.
var secretE = secretA || secretB || secretC;
if (secretE)
hero.moveXY(20, 24);
else
hero.moveXY(40, 24);
// If ALL five values are true, take the high path.
// Otherwise, take the low path.
var secretF = secretA && secretB && secretC && secretD && secretE;
if (secretF)
hero.moveXY(30, 33);
else
hero.moveXY(30, 15);
Projektuję strony www Lublin na Joomla i WordPress