# Zostałeś uwięziony.Nie ruszaj się, to może być bolesne.

# Ta funkcja sprawdza czy wróg jest w zasięgu twojego ataku.
def inAttackRange(enemy):
    distance = hero.distanceTo(enemy)
    # Prawie wszystkie miecze mają zasięg ataku równy 3 .
    if distance <= 3:
        return True
    else:
        return False


# Zaatakuj ogry  tylko wtedy ,gdy są one w zasięgu.
while True:
    # Znajdź najbliższego wroga i przechowaj go w zmiennych.
    enemy = hero.findNearestEnemy()
    # wpisz inAttackRange(enemy)  z  enemy jako argument.
    # i zachowuje wynik w zmiennej canAttack .
    canAttack = inAttackRange(enemy)
    # Jeśli  wynik przechowywany w canAttack jest : True, Potem zaatakuj.
    if canAttack == True:
        hero.attack(enemy)
    pass

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projektuję strony www Lublin na Joomla i WordPress