- Szczegóły
- 1778
# Idź do prawej strony lasu.
# Ta funkcja powinna sprawdzać przedmioty blisko zwierzaka i pobierać je.
def onSpawn(event):
pass
# Ukończ tą funkcję:
pet.on("spawn", onSpawn)
# Idź do prawej strony lasu.
# Ta funkcja powinna sprawdzać przedmioty blisko zwierzaka i pobierać je.
def onSpawn(event):
pass
# Ukończ tą funkcję:
pet.on("spawn", onSpawn)
# Twój zwierzak może użyć pet.moveXY()
def onSpawn(event):
while True:
# Najpierw niech idzie do lewego znaku X :
pet.moveXY(9, 24)
# Niech twój zwierzak idzie do górnego znaku X :
pet.moveXY(30, 43)
# Zbierz wszystkie miecze i broń wioski.
def onSpawn (event):
while True:
item = hero.findNearestItem()
# Zwierzak powinien przynieś przedmiot ,jeśli on istnieje :
if item:
pet.fetch(item)
# Twój zwierzak powinien biegać tam i z powrotem pomiędzy znakami X .
# Bohater powinien cały czas dopingować zwierzaka !
# Napisz funkcję onSpawn dla zwierzaka.
# Ta funkcja powinna spowodować,że wilk będzie biegał do przodu i do tyłu.
# Najpierw biegnij do prawego znaku następnie do lewego :
def onSpawn():
# It seems like the Ogre Chieftain is stealing your gems!
# Use the two artillery cannons for your goals.
while True:
enemy = hero.findNearestEnemy()
if enemy:
enemyPos = enemy.pos.x + " " + enemy.pos.y
hero.say("Enemy at " + enemyPos)
# Możesz dodawać do siebie zmiene typu string a takze dodawać liczby do zmiennych typu string.
# Śpiewaj nieprzerwanie używają kontatenacji stringów :
# X potions of health on the wall!
# X potions of health!
# Take Y down, pass it around!
# X-Y potions of health on the wall.
# Move to 'Laszlo' and get his secret number.
hero.moveXY(30, 13)
las = hero.findNearestFriend().getSecret()
# Add 7 to 'Laszlo's number to get 'Erzsebet's number.
# Move to 'Erzsebet' and say her magic number.
erz = las + 7
# The pos property is an object with x and y properties.
# pos.x is a number representing the horizontal position on the map
# pos.y is a number representing the vertical position on the map
while True:
enemy = hero.findNearestEnemy()