- Szczegóły
- 1927
// Help out on the front line.
// Move back to a flag if any try to sneak by.
while(true) {
var flag = hero.findFlag();
var enemy = hero.findNearestEnemy();
if (flag){
// Help out on the front line.
// Move back to a flag if any try to sneak by.
while(true) {
var flag = hero.findFlag();
var enemy = hero.findNearestEnemy();
if (flag){
// Sneak through the forest and ambush the shaman.
// Listen to 'Commander Craig' for warning of approaching enemy.
// Place flags after pressing Submit.
while(true) {
var flag = hero.findFlag();
var enemy = hero.findNearestEnemy();
if (flag){
// Pick the flag up.
Zadziałało ale nie jestem pewien czy to dobre rozwiązanie - raczej powinien dookoła przejść
Widziałem podobne rozwiązanie w necie ale poszedł dołem
// Move to the wizard and get their secret values.
hero.moveXY(20, 24);
var secretA = hero.findNearestFriend().getSecretA();
var secretB = hero.findNearestFriend().getSecretB();
var secretC = hero.findNearestFriend().getSecretC();
// If ALL three values are true, take the high path.
// Otherwise, take the low path. Save the 4th value.
var secretD = secretA && secretB && secretC;
if (secretD)
// Cudownapolana się zmieniła od naszej ostatniej wizyty.
// Ogry rzuciły na to klątwę i musimy je pokonać.
// Burl nadal zbiera klejnoty, nie dotykaj go.
// Ponadto nie atakuj Burla.
while (true) {
// Znajdź najbliższy przedmiot.
// Zbierz je(jeśli są) tylko wtedy gdy to nie jest klejnot.
var item = hero.findNearestItem();
if (item && item.type != "gem") {
// Nie atakuj burli!
// Funkcja może zwracać dane.
// Kiedy funkcja zostaje użyta jest jednoznaczna z informacją zwrotną.
function shouldAttack(target) {
// return false
if (!target) {
return false;
}
// return false
if (enemy.type == "burl"){
return false;
}
// The coin field has been seeded with vials of deadly poison.
// Ogres are attacking, while their peons are trying to steal your coins!
while(true) {
var enemy = hero.findNearestEnemy();
if(enemy) {
// Attack the enemy only if the type is NOT equal to "peon".
if(enemy.type != "peon") {
hero.attack(enemy);
}
}
// Nie martw sie o małe i średnie ogry.
// Twoimi celami są typy "brawler".
// Kiedy awanturnik (brawler) jest bliżej niż 50metrów , odpal artylerię.
while (true) {
// Znajdź najbliższego wroga i zmież dystans do niego.
var enemy = hero.findNearestEnemy();
var distance = hero.distanceTo(enemy);
while (true) {
var item = hero.findNearestItem();
if (item) {
// If item.type isn't equal to "gem":
if (item.type != "gem") {